Saturday, February 21, 2009

FOTOJAHT: Numbrid









Teised fotojahtijad on siin.

5 Comments:

Blogger Kaamos said...

Seal viieteistkümnenda pollari otsas on midagi suuremat kui aerupaat, lausa kahe otsaga kinni ;)
Ma ei osta kommi peaaegu mitte kunagi ning ausalt öelda numbrid kommide kohal.. no ma ei osta nüüd kommi kohe kindlasti kaua aega ...

8:50 PM  
Blogger Linda Järve said...

See esimene on hea meeleoluga pilt.

9:45 PM  
Blogger Oudekki said...

Hästi lahe on, kui leiad betoonilt lehe mingi arusaamatu numbrikoodiga. Suvaliselt ettekerkivad numbrid, tore leid!

See esimene pilt, seal on nii palju vabadust ja nii palju ootamatust korraga, mulle väga meeldib.

11:19 PM  
Blogger Ti:a said...

ma vaatasin lehekülje avanedes, et 15 on süda :)

aga teine pilt peidab endas ka nägematuid numbreid, inimeste hulka, kes etendusi käinud vaatamas. väga hea leid!

10:44 AM  
Anonymous Anonymous said...

mulle meeldivad komminumbrid :)

9:29 PM  

Post a Comment

<< Home

Blog.tr.ee